Pilno tikrinimo klaidų taisymas

 

Automatinis pilno tikrinimo klaidų taisymas vykdomas pilno tikrinimo klaidų auselėje (žr. pav. „Pilno tikrinimo klaidų sąrašas“). Pažymėkite dialogo lange klaidos eilutę ir parinkite jai veiksmą bei sprendimą. Galite pažymėti kelias klaidas iš karto ir nustatyti veiksmą. Parinktas veiksmas bus priskirtas tik toms eilutėms, kurioms gali būti jis nustatytas. Sprendimo lauke įrašomas vienas galimas sprendimas, jeigu yra daugiau pasirinkimų, tada yra įrašoma „Parinkite tinkamą“, šiuo atveju vartotojas turi pasirinkti tinkamą sprendimą.

Jeigu objekto parametrai visi skirtingi ir programa negali identifikuoti kas blogai su objektu, klaidos aprašyme bus pranešama, kad "Dviprasmiškas objektas. Pasirinkite tinkamą veiksmą.", o veiksmų stulpelyje bus nustatytas „Nieko nekeisti“ parinkimas. Šiuo atveju vartotojas pats turi nuspręsti ką taisyti.  Jei objekto du arba nei vienas parametras (spalva, sluoksnis, linijos tipas,  teksto stilius arba bloko vardas) nesutampa, bus pateikiami tokie galimi pakeitimo veiksmai:

Pakeisti sluoksnį: visi sluoksniai, kuriame gali būti nurodytas objektas.

Pakeisti objektą: visi galimi to sluoksnio linijų tipai arba to sluoksnio bloko pavadinimai, arba visi to sluoksnio teksto stiliai.

Pakeisti spalvą: visos to sluoksnio spalvos.

 

Pažymėjus klaidą sąraše ir paspaudus šį mygtuką  bus atidarytas GKTR žinyno failas, kuriama pateikta informacija kaip tinkamai turi būti paruoštas objektas, kad atitiktų GKTR 2.11.03:2014 standartą.

 

 

Pilno tikrinimo klaidų sąrašas

 

Pilno tikrinimo klaidų auselėje blogi objektai sugrupuojami į grupes (blokas, tekstas, linija, štrichas, taškas, atributas, multilinijų ir kita), kurios turi atitinkamą veiksmų sąrašą.

1.  Blokas – pavadinimas:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti nurodyto pavadinimo blokas.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamo bloko Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti kitu bloku, jei sluoksnyje, kuriame jis yra, galimi blokai. Pasirinkus šį veiksmą, sprendimo laukas užsipildo galimų blokų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei bloko pavadinimas neatitinka nei vieno sluoksnyje galimų blokų pavadinimo.

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei bloko spalva neatitinka sluoksnyje galimos to bloko spalvos.

Jei tikrinimo nustatymuose padėta varnelė šalia parametro „Tikrinti Gkodus“, tai klaidų sąraše šalia blokų, su neteisingais Gkodais, pateikti visi šie veiksmai. Priskirti teisingus Gkodus galima naudojant komandą „Priskirti Gkodus pagal sluoksnį“.

Spoint blokui yra siūlomi tik du variantai: ištrinti ir nieko nekeisti.

2.  Tekstas – stilius:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti šis teksto stilius.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamo teksto Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti teksto stilių, jei sluoksnyje, kuriame jis yra, galimi tekstai. Pasirinkus šį veiksmą, sprendimo laukas užsipildo galimų teksto stilių pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei teksto stilius neatitinka nei vieno sluoksnyje galimų teksto stilių.

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei teksto spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokio teksto stiliaus spalvos.

3.  Linija – tipas:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti ši linija.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamos linijos Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti linijos tipą, jei sluoksnyje, kuriame ji yra, galimos linijos. Pasirinkus šį veiksmą, sprendimo laukas užsipildo galimų linijos tipų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei linijos tipas neatitinka nei vieno sluoksnyje galimų linijos tipų.

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei linijos spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokios linijos spalvos.

Kada pažymėta Splaino objekto tikrinimo varnelė, blogoms 2DPOLYLINE tipo linijoms su cubic arba quadratic fit/smooth yra siūlomas taisymo variantas „Konvertuoti į splainą“.

 

 

4.  Štrichas – pavadinimas:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti šis štrichas.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamo štricho Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti štricho pavadinimą, jei sluoksnyje, kuriame jis yra, galimi štrichai. Pasirinkus šį veiksmą, sprendimo laukas užsipildo galimų štrichų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei štrichas neatitinka nei vieno sluoksnyje galimų štrichų pavadinimų.

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei štricho spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokios štricho spalvos.

5.  Taškas – spalva:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti toks taškas.

      Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei taško spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokio taško spalvos.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamo taško Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

6.  Atributas – spalva:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti toks atributas.

      Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei atributo spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokio atributo spalvos.

7.  Multilinija – multilinijos stilius:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti ši multilinija.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamos multilinijos Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei linijos spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokios linijos spalvos.

Multilinijos tipo pakeisti negalima.

8.  Splainas –tipas:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į kitą sluoksnį. Sprendimo laukas užsipildo galimų sluoksnių pavadinimais bei sluoksniu „0“. Pateikiami sluoksniai tik tie, kuriuose gali būti šis splainas.

      Priskirti Gkodą. Sprendimo laukas užsipildo galimų Gkodų pavadinimais. Pateikiami atitinkamo splaino Gkodai, aprašyti txt faile, kuris naudojamas tikrinime.

      Galimas vienas iš šių veiksmų:

Pakeisti linijos tipą, jei sluoksnyje, kuriame splainas yra, galimi splainai. Pasirinkus šį veiksmą, sprendimo laukas užsipildo galimų linijos tipų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei linijos tipas neatitinka nei vieno sluoksnyje galimų linijos tipų.

Pakeisti spalvą. Pasirinkus šį veiksmą sprendimo laukas užsipildo galimų spalvų pavadinimais. Šis veiksmas galimas tik tuomet, jei splaino spalva neatitinka sluoksnyje galimos tokios linijos spalvos.

Jei splaino objektai yra netikrinami, tai visus splainus programa siūlys konvertuoti į poliliniją.

9.  Kiti objektų tipai:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į 0 sluoksnį. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Konvertuoti į poliliniją (lankus, splinus ir apskritimus). Sprendimo laukas paliekamas tuščias

 

Uždaroms linijoms ir plotiniams objektams taip pat tikrinamas ir geometrijos taisyklingumas. Jeigu objektas kerta ar liečia pats save, duomenų tikrinimas tai aptiks, ir pilno tikrinimo klaidų sąraše bus nurodytas objektas ir koordinatės tos vietos, kurioje rastas geometrijos netaisyklingumas. Automatinis tikrinimas šiai klaidai gali pasiūlyti tokius sprendimus:

      Nieko nekeisti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Ištrinti. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

      Perkelti į 0 sluoksnį. Sprendimo laukas paliekamas tuščias.

 

Pilno tikrinimo klaidos automatiškai taisomos taip:

1.      Parenkamas tinkamas sprendimas, išskyrus „Ištrinti“ ir „Perkelti į 0 sluoksnį“.

 

Paspaudus mygtuką „Taisyti“, automatinio taisymo dialoge bus atliktas klaidų taisymas. Po šio veiksmo dialogas nebus uždarytas, kol neištaisomos visos klaidos. Ištaisę vienas klaidas, galite iš karto matyti naujai atsiradusias ir taisyti kitas.  Žemiau klaidų sąrašo pateikiamas neištaisytų klaidų skaičius.

Paspaudus „Uždaryti“, automatinio klaidų taisymo dialogas bus uždarytas, neatlikus jokių taisymų.

Norint iškviesti vartotojo vadovą, spauskite mygtuką „Pagalba“.